Potrebujete poradiť? 0940 052 867 Po - Pia 9:00 - 15:00
0
Košík
Úvodná stránka Výmena, vrátenie a reklamácie tovaru

Výmena, vrátenie a reklamácie tovaru

Dostalo vaše dieťatko rovnaký darček dvakrát? Nesedí mu vybraný školský batoh? Nevadí, pomôžeme vám situáciu vyriešiť.
Prvým krokom je vyplniť následujúci formulár:
 
 

1. Výmena tovaru

Zakúpený tovar môžete zadarmo vymeniť, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar, ktorý chcete vymeniť, nám zašlite na adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, Praha 9, 199 00, Česká republika. K tovaru je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu o jeho zakúpení. Pre rýchlejšie odovzdanie tovaru si môžete pripraviť a predvyplniť formulár.

Pre prijatie tovaru na výmenu platia rovnaké podmienky ako pre zrušenie objednávky a úplné vrátenie tovaru:
  • tovar musí byť predávajúcemu vrátený nepoškodený a neopotrebovaný a, ak je to možné, v pôvodnom obale
  • multimediálne nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musia mať neporušený obal (a to aj vtedy, ak sú vložené do kníh)
  • spoločenské hry, stavebnice a kreatívne sady musia tiež mať neporušený obal.
Pokyny pre zaslanie tovaru na výmenu:
  • tovar zasielajte obyčajnou zásielkou (dobierka nebude prijatá)
  • náklady na zaslanie náhradného tovaru je nutné odčítať od hodnoty tovaru, za ktorý si môžete vybrať náhradný tovar (napr. ak chcete vymeniť tovar v hodnote 50 eur a zaslať iný, môže mať vybraný náhradný tovar hodnotu max. 46,01 eur, zvyšných 3,99 eur je poplatok za zaslanie (odvíja sa vždy podľa aktuálneho cenníku za dopravu v okamihu odosielania novej zásielky s náhradným tovarom).
  • v prípade, že cena náhradného tovaru bude nižšia než cena pôvodne zakúpeného tovaru, rozdiel v cene Vám vrátime v prípade osobnej výmeny. Pri výmene zaslaním sa rozdiel v cene nevracia.


2. Vrátenie tovaru (zrušenie objednávky alebo jej časti)

Zakúpený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar môžete vrátiť zaslaním na našu adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, 199 00 Praha 9, Česká republika. Vždy je potrebné priložiť kópiu dokladu o zakúpení.

Tovar musí byť vrátený do 10 pracovných dní od odoslania správy o zrušení objednávky alebo jej časti. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a neopotrebovaný a, ak je to možné, v pôvodnom obale.

V lehote 10 pracovných dní od vrátenia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený vykonať preskúmanie vráteného tovaru, hlavne za účelom zistenia, či vrátený tovar nie je poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne opotrebovaný.

V prípade vrátenia tovaru vraciame kúpnu cenu najneskôr do 10 dní od skončenia lehoty na preskúmanie tovaru, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim či v hotovosti. Náklady na zaslanie vráteného tovaru nesie kupujúci. Multimediálne nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musia mať neporušený obal (a to aj vtedy, ak sú vložené do kníh).


3. Reklamácie

Agátin reklamačný postup je jednoduchý a rýchly, stačí postupovať podľa týchto krokov:
  1. Najprv vyplňte vo formulári vyššie aspoň mailovú adresu, na ktorú ste objednávali, a potvrďte ju.
  2. V ďalších krokoch formulára priložte fotografie reklamovaného tovaru a čo najlepšie popíšte vadu. Pomôžete tak urýchliť reklamačný proces.
  3. Potom posúdime zaslané informácie k reklamácii. Spojíme sa s Vami e-mailom a dohodneme ďalší postup.
  4. Ak bude reklamácia uznaná, zašlite nám reklamovaný tovar na adresu K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, 199 00, Praha 9.
Ak reklamujete tovar bez vyplnenia interaktívneho formulára, postupujte takto:
  • reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe tovaru pošlite spolu s reklamačným protokolom na adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, 199 00 Praha 9, Česká republika.
Do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru Vás vyrozumieme o spôsobe vyriešenia reklamácie (prijatie/neprijatie reklamácie, výmena/oprava tovaru). V prípade uznanej reklamácie sú náklady nevyhnutné na dopravu reklamovaného tovaru k predávajúcemu a naspäť hradené predávajúcim.

Reklamácie školských batohov a aktoviek
Značky Topgal, Hama, Ergobag, Coocazoo, Herlitz atp., ktoré nájdete v našom sortimente, sa vyznačujú veľkou kvalitou svojich výrobkov. Napriek tomu sa samozrejme niekedy stane, že je potrebné aktovku či školský batoh opraviť. Uvedomujeme si, že 30denná lehota na vybavenie reklamácie je v školskom roku, kedy dieťa nosí aktovku denne do školy, veľmi dlhá. Preto ponúkame iné riešenie:
  • ak objavíte na školskom batohu či aktovke vadu, vyfoťte poškodené miesto a pošlite nám niekoľko fotografií batohu na adresu reklamacie@agatinsvet.sk s popisom vady, uvedením spôsobu, ako ste u nás batoh/aktovku zakúpili (pokiaľ možno vrátane dokladu) a tel. kontaktu na Vás.
  • vadu posúdime, spojíme sa s výrobcom a následne s Vami. V prípade opravy či výmeny aktovky býva najrýchlejším riešením zaslať batoh priamo od Vás k výrobcovi, ktorý Vám ho po oprave zašle späť na Vašu adresu (ušetrí sa čas, ktorý by zabralo preposielanie batohu od nás k výrobcovi, od neho po oprave k nám a až následne k Vám).
Lucia je srdcom Agátinho sveta. Stojí na nej každodenné fungovanie spoločnosti ako celku a jej ďalší rozvoj. Energiu čerpá zo športu a zo spoločných chvíľ so svojou rodinou. A práve takéto radostné chvíle chce dopriať aj rodičom a deťom, ktorí sa pobavia nad hrou či tvorivou sadou z Agátinho sveta.