Agátka pre vás pečie internetové sušienky , aby vám uľahčila nakupovanie. Používaním webu súhlasíte s ich použitím.
Potrebujete poradiť? 0940 776 194 Po - Pia 9:30 - 16:00
0
Košík
Úvodná stránka Výmena, vrátenie a reklamácie tovaru

Výmena, vrátenie a reklamácie tovaru

Dostalo vaše dieťatko rovnaký darček dvakrát? Nesedí mu vybraný školský batoh? Nevadí, pomôžeme vám situáciu vyriešiť.

1. Výmena tovaru

Zakúpený tovar môžete zadarmo vymeniť, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar, ktorý chcete vymeniť, nám zašlite na adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Lovosická 440, Praha 9, 190 00, Česká republika. K tovaru je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu o jeho zakúpení. Pre rýchlejšie odovzdanie tovaru si môžete pripraviť a predvyplniť formulár.

Pre prijatie tovaru na výmenu platia rovnaké podmienky ako pre zrušenie objednávky a úplné vrátenie tovaru:
  • tovar musí byť predávajúcemu vrátený nepoškodený a neopotrebovaný a, ak je to možné, v pôvodnom obale
  • multimediálne nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musia mať neporušený obal (a to aj vtedy, ak sú vložené do kníh)
  • spoločenské hry, stavebnice a kreatívne sady musia tiež mať neporušený obal.
Pokyny pre zaslanie tovaru na výmenu:
  • tovar zasielajte obyčajnou zásielkou (dobierka nebude prijatá)
  • náklady na zaslanie náhradného tovaru je nutné odčítať od hodnoty tovaru, za ktorý si môžete vybrať náhradný tovar (napr. ak chcete vymeniť tovar v hodnote 50 eur a zaslať iný, môže mať vybraný náhradný tovar hodnotu max. 46,01 eur, zvyšných 3,99 eur je poplatok za zaslanie (odvíja sa vždy podľa aktuálneho cenníku za dopravu v okamihu odosielania novej zásielky s náhradným tovarom).
  • v prípade, že cena náhradného tovaru bude nižšia než cena pôvodne zakúpeného tovaru, rozdiel v cene Vám vrátime v prípade osobnej výmeny. Pri výmene zaslaním sa rozdiel v cene nevracia.


2. Vrátenie tovaru (zrušenie objednávky alebo jej časti)

Zakúpený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar môžete vrátiť zaslaním na našu adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Lovosická 440 190 00 Praha 9, Česká republika. Vždy je potrebné priložiť kópiu dokladu o zakúpení.

Tovar musí byť vrátený do 10 pracovných dní od odoslania správy o zrušení objednávky alebo jej časti. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a neopotrebovaný a, ak je to možné, v pôvodnom obale.

V lehote 10 pracovných dní od vrátenia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený vykonať preskúmanie vráteného tovaru, hlavne za účelom zistenia, či vrátený tovar nie je poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne opotrebovaný.

V prípade vrátenia tovaru vraciame kúpnu cenu najneskôr do 10 dní od skončenia lehoty na preskúmanie tovaru, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim či v hotovosti. Náklady na zaslanie vráteného tovaru nesie kupujúci. Multimediálne nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musia mať neporušený obal (a to aj vtedy, ak sú vložené do kníh).


3. Reklamácie

Tovar, u ktorého sa v dobe záruky vyskytla vada, môžete odovzdať k reklamácii zaslaním na adresu Agátin svět, K+L NET, s.r.o., Lovosická 440 190 00 Praha 9, Česká republika. K tovaru priložte popis vád a kópiu dokladu o kúpe tovaru.

Do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru Vás vyrozumieme o spôsobe vyriešenia reklamácie (prijatie/neprijatie reklamácie, výmena/oprava tovaru). Náklady na zaslanie tovaru k reklamácii znáša kupujúci.

Reklamácie školských batohov a aktoviek
Značky Topgal, Hama, Ergobag, Coocazoo, Herlitz atp., ktoré nájdete v našom sortimente, sa vyznačujú veľkou kvalitou svojich výrobkov. Napriek tomu sa samozrejme niekedy stane, že je potrebné aktovku či školský batoh opraviť. Uvedomujeme si, že 30denná lehota na vybavenie reklamácie je v školskom roku, kedy dieťa nosí aktovku denne do školy, veľmi dlhá. Preto ponúkame iné riešenie:
  • ak objavíte na školskom batohu či aktovke vadu, vyfoťte poškodené miesto a pošlite nám niekoľko fotografií batohu na adresu info@agatinsvet.sk s popisom vady, uvedením spôsobu, ako ste u nás batoh/aktovku zakúpili (pokiaľ možno vrátane dokladu) a tel. kontaktu na Vás.
  • vadu posúdime, spojíme sa s výrobcom a následne s Vami. V prípade opravy či výmeny aktovky býva najrýchlejším riešením zaslať batoh priamo od Vás k výrobcovi, ktorý Vám ho po oprave zašle späť na Vašu adresu (ušetrí sa čas, ktorý by zabralo preposielanie batohu od nás k výrobcovi, od neho po oprave k nám a až následne k Vám).
Lucie je srdcem Agátina světa. Stojí na ní každodenní fungování společnosti jako celku a jeho další rozvoj. Energii čerpá ze sportu a ze společných chvil se svou rodinou. A právě takové radostné chvíle chce dopřát i rodičům a dětem, kteří se pobaví nad hrou či tvořivou sadou z Agátina světa.