Popis a parametre
Je vôbec možné naučiť sa programovať bez počítača? Samozrejme, že je! Riešenie logických úloh z hry PixBlocks je totiž v skutočnosti vytváraním programov, ktoré potom robí pohybujúci sa králik. Dobre „napísaný“ program, ktorý hráči vytvárajú kladením žetónov na hraciu plochu podľa obrázka na zvolenej karte, privedie králika k mrkvičkám. Pokiaľ králik zje všetky mrkvičky, je to dôkaz, že program bol vytvorený správne. Hra pre 1 – 4 hráčov od 7 rokov ponúka 56 úloh v 3 úrovniach náročnosti a zábavnou formou prispieva k rozvoju logického myslenia aj programátorskej predstavivosti.
Obsah balenia:
64 herných kariet s úlohami
hracia plocha
4 drevené králiky (v 4 farbách)
80 žetónov
návod
Zaradené v kategóriách
Výrobca | Granna |
---|---|
Dĺžka | 15 - 30 min |
Počet hráčov | 1-4 |
Rozvíja | logiku |
Typ hračky | hry |
Určené pre | dievča, chlapca |
Vek | od 6 rokov |
Vyrobené v Európe | áno |
EAN | 5900221023725 |
Kód produktu | PP_02372_xx |